Zamknij[X]
Dożynki Gminne 2019
Start Aktualności Wydarzenia TURNIEJ WIEDZY O BEZPIECZEŃSTWIE W GOSPODARSTWIE ROLNYM
TURNIEJ WIEDZY O BEZPIECZEŃSTWIE W GOSPODARSTWIE ROLNYM Drukuj Email
Sobota, 10 Grudzień 2016
foto: Laureaci Turnieju wiedzy o bezpieczeństwie w gospodarstwie rolnymKolejny rok z rzędu uczniowie szkół gimnazjalnych zwiększali swoją świadomość nt. bezpiecznej pracy w gospodarstwach rolnych. Finał konkursu odbył się 9 grudnia br. w świetlicy w „Leśniczówka” w Witoszowie Dolnym.

Konkurs wiedzy dla gimnazjalistów był podsumowaniem organizowanych wcześniej szkoleń z zakresu bezpieczeństwa w gospodarstwach rolnych przeprowadzonych przez inspektorów PIP i KRUS panią Justynę Rogulską i panią Lucynę Jabłonkę, którymi objęli byli uczniowie wszystkich gminnych gimnazjów.
Pytania konkursowe przygotowały panie inspektor, które również weszły w skład komisji sędziowskiej i oceniały odpowiedzi, a wcześniej szkoliły uczniów.

Wśród gości nie zabrakło:
  • dyrektora Gminnego Zespołu Oświaty pani Marii Jaworskiej,
  • przedstawiciela Okręgowego Inspektora Pracy pani Wioletty Florczyk,
  • kierownika PT KRUS Świdnica pani Urszuli Dembińskiej,
  • dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji pana Krzysztofa Jasa,
  • dyrektorów Gimnazjów Gminy Świdnica Elżbiety Marcińskiej i Piotra Dubiela,
  • radnej Gminy Świdnica Jadwigi Wicher.
Wszystkim gościom i organizatorom serdecznie dziękujemy za uświetnienie i wsparcie naszego przedsięwzięcia, szczególnie za ufundowanie cennych nagród.

I miejsce w konkursie zdobyła reprezentacja Gimnazjum im. Książąt Świdnickich w Witoszowie Dolnym w składzie: Agata Sudomierska i Michał Kubiński, opiekun Dorota Penderak-Krzyśków.
II miejsce w konkursie zdobyła reprezentacja Gimnazjum im. Unii Europejskiej w Lutomi Dolnej w składzie: Michał Hajdrych i Kamil Hajdrych, opiekun Edyta Zerka.
III miejsce w konkursie zdobyła reprezentacja Gimnazjum im. Szarych Szeregów w Pszennie w składzie: Krystian Łukasiewicz i Piotr Kanecki, opiekun Marcin Łoś.


 


Najnowsze artykuły z tej kategorii: